آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۷۵۰۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در مشهد + فیلم
مراسم اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای و تقدیر از شرکت‌کنندگان مشهدی در سینما مهر کوهسنگی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین برنامه از مجموعه برنامه‌های «هفت کرانه» باشگاه فیلم رویش حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، عصرامروز در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد برگزار شد.

در این برنامه، فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ اکران شد و برگزیدگان خراسانی جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

«سجاد انتظاری» مدیر باشگاه فیلم رویش حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: فعالیت باشگاه فیلم رویش با رویداد «سینما حماسه» آغاز شد و عنوان «رویش» نیز با توجه به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه رویش در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در سال‌های گذشته برای این باشگاه انتخاب شد.

وی افزود: در این باشگاه اتفاقات مختلفی در حال شکل گیری است. در موضوع فیلمنامه، ۲ رویداد اتفاق می‌افتد. به این صورت که در پاتوق فیلمنامه «قاف» تعداد محدودی از فیلمنامه نویسان خراسان رضوی دعوت می‌شوند که خروجی کار آنها، قرار است به یک فیلمنامه‌های کوتاه و اپیزودیک تبدیل شود و در نهایت، منجر به تولید یک اثر سینمایی بلند اپیزودیک شود. علاوه بر این، در موضوع فیلمنامه‌های اقتباسی نیز قرار است پاتوق‌های عمومی سیمرغ و با حضور جمعی از داستان نویسان و فیلمنامه نویسان برگزار شود.

انتظاری خاطرنشان کرد:، اما جدی‌ترین و اصلی‌ترین مساله باشگاه، برگزاری دوره آموزشی- تولیدی «به سوی زیبایی» است که ۲ موضوع تولید و آموزش را به صورت توامان دنبال می‌کند. این دوره برای فیلمسازان جوان است و علاقمندان به این حوزه که لااقل یک فیلم کوتاه حتی موبایلی تولید کرده باشند، می‌توانند برای حضور در این دوره اقدام کنند. از میان این جمع و با برگزاری جلسات پیچینگ، یک جمع ۱۵ نفره انتخاب می‌شوند تا در یک دوره آموزشی حدودا ۴ ماهه حضور پیدا کنند. در خروجی این دوره قرار است فیلمنامه‌های افراد منتخب با حمایت باشگاه فیلم رویش، به مرحله تولید برسد.

وی افزود: علاوه بر این، مجموعه پاتوق‌های انتقال تجربه «هفت کرانه» نیز با فاصله زمانی حدود ۳ هفته تا یک ماه و با محوریت اکران فیلم کوتاه به صورت عمومی برگزار خواهد شد.

تولیدات باشگاه فیلم رویش

مدیر باشگاه فیلم رویش حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: در سال جدید، فیلمنامه ۲ فیلم کوتاه برای تولید مصوب شده و به تولید رسیده است. همچنین یک کار فیلم کوتاه در حوزه خرده روایت مصوب شده و به تولید رسید.

وی افزود: ۴ مستند رویداد سینما حماسه نیز تولید شده و ۳ کار داستانی نیز در مرحله تولید قرار دارد.

انتظاری خطرنشان کرد: در موضوع غزه و جنایت‌های رژیم غاصب اشغالگر قدس نیز ۳ فیلمنامه قرار است ساخته شود که تصویربرداری نخستین اثر از این مجموعه نیز از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->